Wednesday, April 24, 2013

A to Z: Character Creations; Ulysses

Ulysses


The moment has arrived. Now or never, he will change his future. Preparations were provided but Ulysses did not feel the urgency to plan ahead with his team. Now, he must face four hours of intense mental focus. Sitting in a chair behind a flat desk top, he grips his pencil and refuses to let regret overwhelm his thoughts. Time to conquer seventh grade math.


5 comments:

  1. Ugh. I was awful with seventh grade math :) I liked the use of Ulysses and urgency. I thought it added to the flow nicely :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! It is nice to see you here and there... lol twitterland
      Blogging is new to me. I am trying to learn the ropes. fun fun

      Delete
  2. i hated seventh grade math. and 8th grade math. and 9th grade math. BTW did i mention I'm the newest citizen of Light? yep. took the quiz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. That is so cool! Me too!
      Many citizens of the Light are going missing! So, be careful. Rest assured the Guardians are trying to find them and bring them home; only time will tell! (and the novel haha)

      Thanks!

      Delete
  3. Fantastic! This doesn't look like something I'd usually pick up but I will admit that the premise has gotten me intrigued!
    Accounts Software For Small Business
    Simran Kaur

    ReplyDelete